VG som i very good

Fick idag det efterlängtade mailet ifrån kursansvarig i Sociala geografier. Jag hade mina aningar om att jag blivit godkänd i kursen, jag fick ett mail i förra veckan som talade om att de som blivit underkända eller behöver komplettera redan hade blivit informerade. Trots det kunde jag ändå inte riktigt unna mig att andas ut - kanske hade de glömt att maila mig. Kanske var jag trots allt underkänd.

I helvete heller! Jag fick VG! Högsta betyg - högsta! Man har ju liksom vant sig vid att vara medelmåtta vid det här laget. Det här blir svårsmält.

Fick dock ett smärre slag i magen av veckans övning i den nya kursen Stadsliv och hållbar utveckling. Inga VG'n här inte, det känns liksom i luften.

Jag har nu bytt namn på bloggen och stökat om lite, kanske i förhoppning om det ska generera i en mer frekvent aktivitet. Förmodligen inte. Om inte annat så lyckades jag i alla fall slösa bort ett gäng dyrbara pluggtimmar på att försöka lära mig GIMP.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Camilla!

Jag är hur som helst en trogen läsare. Tittar in en gång om dagen utifall, att, om.... Du kanske får igång skrivlusten.

Grattis till VG,känner med dig vad det gäller allt slit och pressen i skolan.

kram!

2010-04-14 @ 17:03:42
Postat av: mamma

GRATTIS till VG!!!!!

Snyggt du fått till det med sidan.

Kram

2010-04-15 @ 12:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0