Ödets uppfostrande käftsmällar

Som vanligt var jag ute i sista sekund (bokstavligt talat denna gång) när jag blev klar med veckans inlämningsuppgift. Jag hade i vanligt ordning misskalkylerat tidsåtgången kopiöst och lämnades med hundratals sidor att läsa, samt en mastig uppgift gällande mitt rörelsemönster i föhållande till miljömässig hållbarhet - på två dagar.

Uppgiften skulle vara inlämnad senast kl. 00.00 i natt och jag blev klar 23.59. So far so good. När jag skulle logga in på portalen för att skicka in uppgiften var utandningen nära, men förvandlades snart till ett kvävt paniskt tjut. Sidan har dött!

Jag ser inte det här som något annat än ödets uppfostrande käftsmällar, i syfte att förmedla budskapet "lär dig att planera, för helvete!" på ett så irriterande sätt som möjligt.

Lär jag mig av sånt här? Nej. Tyvärr, men nej.



Varför, varför varför?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0