Hatad av Vimmerbytidningen

I lördags spelade vi på Björkbacken i Vimmerby, och givetvis var Vimmerby tidning där och gjorde reportage. I morse slog jag upp tidningen och självklart har de publicerat den sämsta bilden dom kunde hitta. De övriga i bandet ser åtminstone normala ut, men jag utsätts alltid för (vad jag förmodar är) hatdåd av journalisterna på Vimmerby tidning.


Den underbara vinkeln gör mig 10 kg tyngre än vanligt.



Andra härliga bilder från tidningen av äldre datum:



Det kanske inte framgår av den dåliga kvalitéten, men jag har grisnäsa och vrålar.


The Retards


Blind Seth


Min vaxdockefierade sambo


Heja vidvinkelobjektivet!


...som sagt.


Christer med kapat hår och härligt överbett


Återigen har tidningen gjort mig 10 kg större


Det tandlösa paret


Den värsta av dem alla. Denna bild var dessutom på löpsedlarna. Kul ju!

Så, tack Vimmerby tidning - ni gjorde min dag!

Kommentarer
Postat av: stina

HAHA men fy fan vad inkompetent!

tycker faktiskt lite synd om er.

2010-04-15 @ 13:06:50
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: Anna Johansson

Hej Camilla!

Hittade precis din blogg, så nu ska jag ha lite koll på vad du har för dig egentligen. Kul ska det bli!

Ok, de kanske inte har världens bästa fotografer på den där tidningen, men så illa är det inte, haha, man ser alltid värst ut i sina egna ögon you know!

2010-04-15 @ 14:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0