Tentamaraton!

Tredje frågan av fyra avklarad och 15,5 timmar kvar innan inlämning. Hepphepp!

För övrigt har jag en skum ilande värk på ett odefinierbart ställe i munnen som gör mig lite låg. Smärtan har under dagen kommit med 10-15-minutersintervaller men under kvällens gång har värkarna kommit tätare och tätare. Ska jag föda ur munnen månne?

Det värsta är att jag verkligen inte kan lokalisera smärtan. Någonstans i vänstra nederkäken/tanden/kinden. Jag vet verkligen inte. Men när ilningarna kommer så liksom ryser jag på kinden.

Nej förresten. Det värsta är att jag fortfarande är slav under en hemtenta i mikrosociologi och att jag ska försöka analysera Jane Addams livssituation ur ett intersektionellt perspektiv trots att jag, efter många och långa timmars läsning, inte har den blekaste aning om vad det är.

Det blir till att ordbajsa helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hoppas och jag tror att det går bra med tentan. Du skriver och förklarar så bra.

Kram

2009-10-22 @ 18:18:20
Postat av: Anonym

Kikade in på din sida som jag hittade hos din mamma:). Kul o se alla fina bilder på gamla bilar. Hoppas det gick bra med tentan:).

Mvh Eva

2009-10-26 @ 11:00:13
Postat av: Anonym

Kikade in på din sida som jag hittade hos din mamma:). Kul o se alla fina bilder på gamla bilar. Hoppas det gick bra med tentan:).

Mvh Eva

2009-10-26 @ 11:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0